*hati macam tisu*

*hati macam tisu*

* sukan kegilaan saya*

Assalamualaikum w.b.t

Okay tak payah cakap, memang dah taw dah.  Ye memang aku nak update blog ni setahun sekali.  hehe.  Sorry laa.  Memang masa sangat-sangat cemburu dengan aku sampai tak berkesempatan nak update blog.  Tak maw nak tulis panjang berjela-jela.  Takut korang tak pasal-pasal muntah darah nanti.  haha.  Okay kali nie nak bagi tahu kat satu dunia yang aku nie pencinta sukan!  Gedik laa! Bukan main untuk Malaysia punn, tapi cerita nya alahaii.  Takpe laa.  At least ada laa 1,2 sukan aku main, KAW ADA? wee.  Jemput laa tgk gambar-gambar di bawah nie ye wahai sekalian rakyat jelata :)

Try laa carik aku yang mana 1.  Sebab masa nie sume dah ghope JALAN TAR dah.
Nie Hockey Team U-18 Arzec :)


Kalau tgk gambar nie memang rasa loya-loya sikit.  ahaa
Ni Handball Team U-18 Arzec

Okay yang nie Football Team.  Percaya tak? Percaya laaaaa :)
Time nie kitorg friendly je dgn team dari Singapore.
Kira wakil negara jugak laa kann ? :)

Netball Team U-18 Arzec.
Suci murni je muka kann ?

Yang nie baru habis game kat USM utk USM International Open.
Ehemehem, INTERNATIONAL! 
*maaf, TER all caps and center pulak :)


Yang nie game netball mase SUKOB.
(sukan kolej bersekutu UiTM)

Nie paling latest. SIPMA kat Melaka.
*Sukan Institut Pendidikan Malaysia*





*MAJU LAH SUKAN UNTUK NEGARA*


*Okay tak payah cakap.
Dah taw macam Ninja Turtle. :p

okbhaii ! <3


No comments:

Post a Comment